Har så mange gode minner fra samarbeidet med Kjetil i min tid som styreleder i Nerskogen IL. Føler med familien i sorgen..
Takk for et godt samarbeid ved det som den gang var Høgskolen i Finnmark. Du vil bli savnet Ketil.
Takk for at jeg fikk lære deg og kjenne.
Takk for at du var den du var i mange gode samvær, både i Alta og her i Oslo.
Takk for ditt lune vesen og ditt gode, varme smil, som du beholdt helt til det siste.
Ingrid Gudmundsen.
Takk for gode minner fra tidlig alder
En siste hilsen fra dine søskenbarn i Tjeldsund med takk for gode minner fra barndommen
Hvil i fred, kjære gudfar Ketil
En siste hilsen til Ketil️ Jeg vil takke for mange gode forelesninger fra den tiden da jeg var elev på Høyskolen i Alta.
Hvil i fred Ketil ️
Hvil nu Ketil. Det va en glede å bli kjent med deg. Varme tanker til familien.
Ketil Hanssen!! Kelle blant venner, i alle fall noen av dem. Vi hørte til blant dem, min sønn Jacob og jeg. Livet hans gikk så fort, ja så fryktelig fort. Han savnes, fryktelig der og! Kjære Marjariitta (Mallu), Mattis, Julie og ungene, ta vare på hverandre, så godt som dere kan! Fra Turid, søster og fra Jacob, nevø...
Du var en meget real person, og du vil bli savnet av dine og alle som kjente deg. Kondolere så mye til familien og hvil i fred.
Takk for mange hyggelige musikalske stunder sammen. En siste hilsen fra Aronnes Janitsjarm.
Takk for gode minner May
Takk for alle gode minner. Turid og Stein Børre
Takk for gode minner.
Hilsen Tante Brit og Dag
Kondolerer så mye til familien. Føler med dere i sorgen ❤️
Tusen takk at du fantes!
Til minne om Ketil
Tiden i lag med deg har gitt vår familie mange gode minner
Dine bidrag for lokalsamfunnet, idrett og musikk har skapt mange store opplevelser i lokalsamfunnet i Alta.
Takk for mange flotte opplevelser i lag.
Klem fra hele familien Olsen i Nerskogen
Takk for langvarig vennskap og mange gode stunder sammen, alltid med god mat og gode samtaler.
Liisa og Erik m/fam
Og når alt er forbi
høres ingenting lenger.
Ingenting.
Og det høres.
Nils-Aslak Valkeapää
Vi takker for fine år som både kolleger og venner i Alta og Oslo. I de siste årene har deres åpenhet om sykdommen og den konsekvenser gjort det både lett og hyggelig å gjøre ting sammen med dere så lenge det var mulig.