2 måneder har gått og det kjennes helt uvirkelig, mamma.
Vi savner deg så mye️❤️
Takk for alle gode minne
Turid og Knut Svendsen
Gave er gitt til Brumunddal Sykehjem Avd2
Savner deg helt enormt, mamma️?
Hvil i fred️❤️Glad i deg, masse bamseklemmer️❤️
Kondolerer til familien
Hvil i fred tante Liv.
Takk for koselige minner.
Takk for alle gode minner fra fine sommerferier.
Fra din største fan?
Hvil i fred Tante
Hvil i fred Tante Liv