Kjære Kåre. Det har blitt noen år siden sist vi møttes, men vi husker deg alle som en veldig snill person med en god sans for humor, og latteren satt som regel løst. Dine skyte- og jaktferdigheter var også noe som ble lagt merke til av mange. Hilsen dine søskenbarn fra Åndalsnes, Marita, Joleik, Joar, Kjetil og Steinar
Hvil i fred Beste
Takk for alle de hyggelige dagene på ferie Melody koste seg alltid på fanget ditt
Kjære Kåre!
Takk for alle gode minner fra da vi var unge på Mittet. Vi var mye sammen den tiden, og gikk på skolen sammen. Kåre var trivelig å være sammen med og vi var både i fjell og fjøre.
Husker vi var på ekornjakt, for Kåre hadde salongrifle. Han var treffsikker, og var også en god skytter på bane. Om vinteren var det ski, og det ble mye slalom og turer.
Takk for alle gode minner Kåre, fra søskenbarnet og kameraten din Kjell,
Hvil i fred kjære Kåre!
.
Hvil i fred pappa
En hilsen fra Ellen, Bill og Alexander ?
Tusen takk for mange hyggelige stunder på Lambertseter ?alltid blid og hyggelig?
Hvil i fred️