Takk for alt du gav og øste av din erfaring og visdom. Det blir et stort tomt rom etter deg. Sørnorsk filmsenter mistet en viktig mentor. Men sporene av arbeidet du nedla vil bli dekket av blomster.
Du var noe helt for deg selv, Rune. Jeg hadde ikke vært lenge i filmbransjen da jeg møtte deg første gang. Du var alltid utrolig raus og inkluderende. Det er vel omtrent ett år siden vi sist diskuterte et prosjekt. Det er sørgelig å tenke på at det var siste gang.
Varme tanker. ️
Rune var en et varmt medmenneske og en fantastisk kollega. Hvil i fred.
Rune! Tenk at du ikke er blant oss lenger, det er så vondt å tenke på. Vi møttes først for over 40 år siden, du jobbet som redaksjonsassistent i Dagsrevyen og jeg hyret deg inn som vaktmester i huset jeg bodde i. Der slo du deg ned sammen med Torill og jeg var forlover da dere giftet dere. Vi mistet kontakten litt etter litt, men da du og Mari flyttet til Bislett hvor jeg også bodde, møttes vi en del.. Det er 25 år siden og i disse årene har Facebook vært møtestedet. Hvil i fred, Rune.
Kjære Mari, varme tanker til deg og storfamilien, uendelig trist at Rune er gått bort. Vi var gode kollegaer i Dagsrevyen for lenge siden, bare gode minner. RIP.
Ufattelig trist og vemodig er det å miste en god seiler venn. Gjennom nesten 20 år la våre båter side ved side og et godt vennskap utviklet seg. Selv om vi tok seilene inn og flyttet på hytta på Resö så ble sommerens høydepunkter når Rune kom. Skalldyr var noe Rune elsket og over måltidene gikk praten alltid godt med hele familien. Rune var en svært jordnær og klok mann som elsket hele sin familie. Han er dypt savnet. Hvil i fred!
Med sorg har vi mottatt budskapet om at vår tidligere kollega og produsent Rune Trondsen er gått bort.
Rune var en dyktig og respektert produsent som satte varige spor i norsk film gjennom sitt arbeid med flere av Nordisk Films største suksesser. Hans faglige kompetanse og dedikasjon til film- og tv-bransjen vil bli husket med takknemlighet.
Vi sender våre varmeste kondolanser til Runes familie og alle som sto ham nær.
Nordisk Film
Takk for allehånde bidrag og konstruktive innspill om dette og hint. Jeg kommer spesielt til å savne våre små samtaler om Nord-Norge, av og til med en litt skrå, men alltid en kjærlig innfallsvinkel.
"Ja men jeg kommer nede i der, ikke noe problem"
Det er trangt nedi akterspeilet på min båt, og noe dritt måtte skrues på plass. Min gode venn og kjære nabo, Rune var klar. Og jeg var for stor for å komme meg ned i det trange skottet. Men sitt vanlige gode humør og smil, krabber han ned og hjelper sin venn. Dette var bare drøye to måneder siden.
Fy søren for et savn han etterlater seg på E brygga. Alltid smilende, alltid postitiv. Alltid lojal. En god venn, en super nabo.
Fair winds.
Takk for vennskap og naboskap i O.S. Takk for humor, direkte tone, glimt i øyet, varme, friske seilaser, flotte turer. Vi savner deg allerede, minnene varer.
Hvil i fred, kjære Rune.
Rune!!️ ( søskenbarn) - og også vår kjære tante Aud!! Så mange gode minner!! Tårer! - men alt godt!! LOVE!!!! ♥️?
Takk for ditt store engasjement i Querinioperaen. En siste hilsen fra Querini venner på Røst
En siste hilsen Fra oss i Nordisk
Takk for alt du gjorde for den Nordnorske Filmbransjen. Vi savner deg allerede. Siste hilsen fra Arktisk Film Norge
Takk for seilaser, hygge, klokskap og din evige vennlighet. Oslo Seilforening
Minnet om deg seiler videre. Varme klemmer Andina, Olanda, Eirin og Kim