Du var alltid artig å snakke med. Minnes med vemod og gode tanker.
Kjære farmor!
Du fikk et langt og innholdsrikt liv, og for oss var du et samlingspunkt og en støttespiller som betydde mye. Jeg ser tilbake på alle besøkene i Granveien, på hytta og på Risengbakken med stor takknemlighet.
Du stilte alltid opp for familien, og jeg takker deg for alt du har gitt oss. Savnet er stort, men de gode minnene vil leve videre.
Bilde fra et hyggelig besøk hos deg i Skoleveien i oktober 2025.
Kjære gode mor,
tusen takk for alle år vi har hatt sammen.
Du var krystallklar i hodet helt til det siste. Som en levende historiebok fortalte du detaljerte historier fra ditt nesten 100 år lange liv.
Du døde samme dag som navnefesten for Kasper og Mina, dine to elskede oldebarn. Du hadde gledet deg til denne feiringen i flere måneder, men du var med oss i tankene.
Din store interesse for turer bidro til mange vandringer på Holtet og Ekeberg de siste årene selv om knærne var vonde og balansen ikke var som før.
Du vil alltid være med meg i tankene,
stor varm klem fra Brit
Kjære gode mormor!
Takk for alle gode samtaler, måltider, turer og fine stunder.
Du var ei bestemt, men også veldig artig dame!
Savner deg.
Stor klem fra Frida og Fredrik
Kjære Berit,
Takk for alt. Du var en fantastisk mormor for oss, og jeg minnes mange flotte stunder sammen.
Det var masse lek i hagen i Granveien, flotte skiturer og påsker på Tyribu og fine middager og samvær i Skoleveien.
Det var synd du ikke fikk møtt Mina, hun ville gjerne hilst på sin oldemor.
Jeg legger ved et bilde av oss som tar "en tynn en" i Skoleveien.
Du blir alltid med oss i tankene.
Halvard, Maëliss og Mina
Kjære farmor,
Du var alltid så nysgjerrig, god og familiekjær. En farmor som alltid stilte opp.
Du hadde de varmeste klemmene og de største heiaropene. Sammen med deg var det alltid godt å være.
Jeg savner deg. Jeg tar med meg de gode minnene for alltid.
Klem Unni (tullenupp)